Перша думка, яка у мене з’явилась: для чого роботу мотоцикл? Або ж, для чого мотоциклу робот (якщо це запитання взагалі має якийсь сенс)? Очевидно, що задум спеціалістів з Yamaha зовсім не мотивований прибутком, або вони поспішили на декілька десятиліть, принаймні, оскільки у світі не так багато роботів зацікавлених в покупці мотоцикла.
Ну, а якщо серйозно, то цей проект був створений з метою кращого тестування безпеки їзди на мотоциклі і вперше представлений на нещодавному Motor Show в Токіо. Що дійсно вражає, то це те, що це “Комбо” (робот і мотоцикл фактично один механізм) може розвивати швидкість до майже 200 км. на годину. Неймовірно!
Проте, на низьких обертах Мотоботу потрібні допоміжні бокові колеса для балансування. Аналізуючи роботу цього механізму компанія має намір розвинути нові та удосконалити існуючі системи безпеки не тільки на двоколісному транспорті, але й на так званих “безводієвих” автомобілях.
Дуже позитивно, що компанія витрачає мільйони на розробку ось таких, швидше тестових проектів.
Latest posts by Marco (see all)
- Хонда GB250 із Тайланду - 4 Листопада, 2019
- Тріумф Tr6MX від японської Heiwa Motorcycles - 26 Жовтня, 2019
- Yamaha SR250 – Type 4 кастом від Auto Fabrica - 25 Лютого, 2019