Кастомізація мотоцикла – справа непроста. Розробка унікального байку, побудованого практично з нуля, потребує часу та ресурсів. Зазвичай, такі мотоцикли створюють на замовлення або при наявності надійних клієнтів. В інших випадках, майстри часто використовують готові конструкції і копіюють деталі власних збірок, створюючи кастом байки на продаж.

Не секрет, що такий спосіб простіший та, зазвичай, вигідніший для більшості білдерів, але Джонні Нґайен (Johnny Nguyen) з Upcycle Motor Garage розвинув концепцію до нового рівня, працюючи одночасно над двома “братерськими” BMW R100.
Джонні завжди мріяв побудувати кафе рейсер на базі цієї моделі. “У мене була чудова можливість володіти двома такими (BMW R100), тому я вирішив складати їх одночасно” – розповідає він – “Моє завдання – змусити їх виглядати однаково, але по-різному”.

Кастом зеленого відтінку з чорними дисками – це R100RT 1988 року, а інший, пофарбований в класичний срібний колір з білими дисками – це R100RS 1982 року, перший спортивний мотоцикл BMW, випущений в експлуатацію.

“Братерські” байки мають практично однакові двигуни з ідентичним набором модифікацій – в обох випадках це 980-кубовий Boxer Twin, потужністю 70 к.с. та п’ятиступінчатою коробкою передач, з новими вінтажними кришками клапанів та велостоками на карбюраторах.

Для обох байків Джонні Нґайен встановив нові підрамники та замінив амортизатори на центральний моношок для RS і єдиний правий амортизатор Ohlins для RT.

Зварена сигментальна вихлопна система також побудована по-різному: RS має вихлоп 2 в 1, що виходить знизу справа, а в RT труби зливаються в єдиний глушник Akrapovic під сидінням.

Відмінності прослідковуються і в підвісці з гальмівною системою: зелений RT отримав вилку від Kawasaki ZX-6R з переднім колесом та гальмівними дисками від Ninja, а срібний RS має комплект від Suzuki GSX-R1000 з гальмівними дисками від ZX-12R.

Крім цього, на обидва кастоми були встановлені передні обтікачі BMW R90S від AirTech Streamlining. Цікаво, що Джонні власноруч підігнав їх і вмонтував фари, використовуючи полівінілхлорид (ПВХ) та скловолокно.

Дійсно вражає те, що Нґайен абсолютно сам працював майже над кожним етапом збірки обох R100. Виключенням лише стало фарбування методом порошкового покриття і обшивка сидіння (хоч матеріал підібрав, знову ж таки, сам білдер) – замша для RS і шкіра з автомобільного салону BMW для RT.

Latest posts by Nightingale (see all)
- BMW R1200R Скремблер Кафе Рейсер від Lazareth - 6 Грудня, 2019
- Спрінт-рейсер Ява 350 “Легкий як недільний ранок” від Urban Motor - 28 Листопада, 2019
- BMW R100RT та R100RS – байки-близнюки від Джонні Нґайена - 26 Листопада, 2019